Gezocht:
Administratief medewerk(st)er
Ben jij op zoek naar een leuke en afwisselende administratieve functie in een dynamisch bedrijf? Dan is deze vacature echt iets voor jou!
Vanwege ons groeiende bedrijf en professionalisering van onze administratieve werkzaamheden zijn wij op zoek naar versterking van ons team. Wij zijn op zoek naar een administratief medewerk(st)er voor 20 tot 32 uur per week.
Wij zijn Kottink Groep!
Kottink Groep is een bijna 10-jarig bestaand bedrijf, dienstverlenend in de bouwsector. Wij zijn gevestigd in Vriezenveen op het nieuwe industrieterrein ‘Oosterweilanden’, grenzend aan de N36.
Kottink Groep is uitgegroeid van uitzendbureau naar allround partner in personeelsvoorziening voor de bouwsector en hieraan gelieerde sectoren. Wij zijn ons hierin steeds verder aan het professionaliseren in de breedste zin van het woord. In de basis werken wij met een grote groep vaste medewerkers voor een groot aantal opdrachtgevers. Daarnaast werken wij met een flexibele schil van uitzendkrachten en ZZP’ers.
Een proactief meedenkend persoon met aanpakkersmentaliteit
Bij voorkeur heb je enige administratieve en of boekhoudkundige ervaring in het bedrijfsleven
Beschikbaarheid op de maandag en dinsdag is een vereiste. De uren op die dagen, en overige dag(en) kunnen we naar jouw wens aanpassen
Beschikt over goede basisvaardigheden van Microsoft Office: Outlook, Excel, Word
Beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift. Beheerst in de basis de Engelse taal in woord en geschrift
Voel je je fijn bij een vaste baan voor de lange termijn en wil je je graag voor een vast aantal uren in deze functie nestelen dan ben je van harte welkom! Maar ook iemand aan het begin van zijn carrière die door wil groeien past in deze functie. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf
Uren verwerking en facturatie
Controleren en inboeken van inkoop- en verkoopfacturen
Archiveren van digitale en fysieke documentatie
Administratieve verwerking van de planning: contracten, bevestigingen, aanmelden personeel bij hoofdaannemers en in diverse portalen
Wagenpark administratie
Verwerken van bestellingen; van wekelijkse bestellingen zoals werkkleding, tot aan een geschenkje aan een collega
Helpen bij het coördineren, organiseren en administratief verwerken van diverse activiteiten, zoals wijzigingen in het CAO, personeelsfeesten, etc.
Eerste aanspreekpunt bij binnenkomst en het ontvangen van klanten/relaties.
Ook vind je het niet erg om eens wat andere (Ad-Hoc) werkzaamheden op te pakken en draai je je hand er niet voor om als er eens wat eentonig administratief werk verricht moet worden.
Wat bieden wij?
Primair:
- Loon naar functie en ervaring. Met doorgroeimogelijkheden in salaris door prestaties;
- Een goede pensioenregeling via het ASR Doenpensioen;
- Opbouw van 20 wettelijke vakantiedagen + 10 bovenwettelijke vakantiedagen. Uiteraard ook opbouw vakantiegeld.
Secundair:
- Mogelijkheid tot Personal Training bij Kottink Sportcave (onze buren) voor, tijdens of na werktijd;
- Een gezellig team waarbij het mogelijk is toe te treden tot de personeelsvereniging;
- Regelmatig feestjes en activiteiten (geheel vrijwillig);
- Diverse extraatjes die we graag persoonlijk toelichten;
Enthousiast?
Stuur dan je cv en een korte motivatie naar d.kottink@kottinkgroep.nl